Nyheder.

04/08-2021: Der spilles ikke pladespil da vi er på tur til Tyskland.

27/5-2021: Generalforsamling: Fredag d. 02/07-2021 sted Vemb Forsamlingshus hvor foreningen vil være vært med lidt godt til ganen og lille runde pladespil som vi plejer. Der informeres også i. Se også Torsdagsavisen i uge 23

27/5-2021: Juhu så starter pladespillet igen og så kommer det bedste nok for rigtig mange vi har i dag i bestyrelsen har bestemt at vi flytte tilbage til Vemb Forsamlingshus så nu er der ikke nogen undskyldning for ikke at komme til pladespil om onsdagen og første dag bliver den onsdag d. 30/6 2021. Årskort koster 20 kr. men ellers det samme som før coronaen. Der skal bæres mundbind når man går rundt men når man sidder skal man ikke, desuden skal man have en negativ corona test eller pas.(Dog kun stikprøver) Se også Torsdagsavisen i uge 25

23/4-2021: Så er der snart tid for vores første arrangement i år den 18-5-2021

En dags tur med Bæks Bus til NATIONALPARK VADEHAVET & KLÆGAGER GÅRD læs mere under fanebladet Udflugter kun for medlemmer

23/4-2021: Der er stadig få ledige pladser til tysklandsture.

Har her til formiddag haft kontakt til Riis Rejser der er tilmeldt 34 til vores tur til Tyskland .

Vi har været rundt ved jer og lagt en seddel i jeres postkasse med en nye aktivitetens kalender. Som I nok vil bemærke er det med vores nye logo på. I bunden af af aktivitetens kalenderen kan man se at vi har fået Mobil Pay og vores konto i Sparekassen Thy som vi håber at mange vil benytte sig af og indbetale kontingentet på. Og man kan også se vores mail adresse som vi håber at man vil sende os mail med tlf. nr. Når vi har noget at fortælle jer kan vi sende jer en sms eller mail, det vil også sparre annoncer i avisen da det jo er en ret stor post på vores budget. Enkle har dog fået den gamle aktivitets kalender det beklager vi.

Til jer der ikke indbetaler kontingentet med MobilePay eller på bankkontoen kommer vi rundt og opkræver kontingentet når COVID 19 tillader det. Meld jer trykt til vores arrangementer så finder vi ud af det med kontingentet.

Den 23. januar 2021 har medlem af bestyrelsen Ingrid Sandbæk bedt om at træde ud af bestyrelsen. Vi siger dig man tak for det gode samarbejde både i bestyrelsen og til vores arrangementer og ikke at glemme pladespil.

Vi har bedt 1. suppleant Yrsa Petersen om at træde i for Ingrid.

Pas godt på jer selv til vi ses igen.

Efter bestyrelsesmøde d.17/12-2020 har bestyrelsen vedtaget at aflyse eller udsætte alle arrangementer frem til den 1. marts 2021

grundet Cowi 19 restriktioner.

Det kommer til at røre disse arrangementer i 2021

Pladespil den 6 januar skydes frem til Cowi 19 restriktioner tillader forsamling over 50 personer.

Danseaften den 29. januar: Aflyses

Generalforsamlingen den 5. februar skydes frem til Cowi 19 restriktioner tillader forsamling over 50 personer.